tisdag 24 februari 2009

Duscha nu eller sen...

Vardagsbekymmer, ska man duscha på kvällen och få lite extra sovtid i morgon bitti eller ska man ta alltihop i morgon bitti?
Ska dessutom ha Elevvårdskonferens med Rektor, Bitr. Rektor och en mamma imorgon, kan bli spännande. Funderar på att ha skjorta på mig och se lite "vuxen" ut :) Da Man lät helt chockad när jag sa det. Jag vill ha skjorta på mig oftare men det är inte så funktionellt på mitt jobb.

Kanske skulle ta och sova redan nu så är jag ju inte så trött imorgon. Har varit rätt övereffektiv sedan jag slutade jobbet. Har hunnit hämta post och parfym och grejs hos pappa ute i Spånga, fikat med M inne i stan, lämnat post till han jag hyr av och betalat mina räkningar. Enda anledningen till att jag fixade posten hos Papi idag är för att jag ska hinna leka lite mer med Da Man i morgon och ge honom den inte så överraskande överraskningen :)

/Ollo B - Det finns en plan med det mesta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar