fredag 20 februari 2009

Det är farligt att säga flickvän...

Alltså Da Man ska inse att jag är världens bästa flickvän bara. Så han släpper sina hjärnspöken.

Vi är inte officiellt ihop. Eller han vill inte kalla det det ena eller det andra. Fast jag träffade hans föräldrar i söndags och vi pratar varje dag och ses några gånger i veckan. Har gjort så i en och en halv månad nu. Men vi är inte ihop.

Det är tydligen viktigt, det verkar vara jobbigt för honom att säga att vi är tillsammans, jag tror å andra sidan inte alls att det har med mig att göra, bara med honom och hans ryggsäck.

Fast ibland säger han pojkvän och flickvän ändå. När han inte tänker så mycket. Jag gillar det.

/Ollo B - Nobodys wife/girlfriend/girl/biaatch

Ps. jag borde släppa mina oxå för jag har mååånga, men jag jobbar på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar