tisdag 24 februari 2009

i.d. smink?

Alltså nu vet jag att många har upptäckt detta och jag ska oxå snart :) Tänkte skaffa i veckan. A. ge mig ett utlåtande: är det värt det? Tänkte ta stora test-kittet. Ca en lusing på det men det kan ju vara värt att ha bra grejor, då kanske jag använder det och är mitt sötaste jag alla dagar ;)

Har blivit någon trött stackare som allt som oftast ser ut som om jag har 3 barn hemma som tar all min energi ;) Tänkte att det får vara nog på det nu. En piffigare version av Ollo B ska tas fram. A. I need your help, du är banne mig det piffigaste som går i ett par skor, Hilfe! Kan vi ha stilakuten 101? Eller rota igenom Ollo Bs garderob och slänga alla skogshuggarkläder? Fast jag har inte så många sådana, det var en överdrift :) Kan någon anmäla mig till ett gör om mig-program?

/Ollo B - Har i alla fall en flaska rosa bubbel

1 kommentar: