onsdag 18 februari 2009

Lite magsjuka kanske

Ahh en ny dag av light illamående, som jag har längtat.

Lite magsjuka och sen vill man inte äta så mycket på några dagar verkar det som. Har fått i mig lite blåbärssoppa som "Da man" (han får heta så så länge) droppade här i måndags. Fin pojk det där. Jag borde inte må illa av något nu men jag tror bara magen är lite småtjurig av att inte ha fått så mycket mat de senaste dagarna. Någon dl åt gången så är den glad liksom. Fin bantningskur detta... hahaha

Ska snart hoppa in i duschen och sen till doktorn för lite rutin-checking av annat än magen. Lika bra att ta det när man ändå inte får gå till jobbet. Känns som om jag har varit borta tillräckligt nu. tre dagar liksom. Har mycket att hinna med i veckan, ligger lite efter med budgetfix och sånt.

Ja så spännande är mitt liv. Snacka om att jag var uttråkad när jag startade denna blogg igen.
Två dagar kvar så kommer "Da man" hem igen. Då är jag frisk, längtar!

/Ollo B - checking in and out...

Toodels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar