torsdag 19 februari 2009

Jag råkade...

Jag råkade visst skaffa ett SATS-kort så nu är det väl bara att börja träna igen. Jag var på Stadium i sergelgången och fyllde på i tröj-förråden, snart är det ju vår och då måste man faktiskt ha en eller annan ny tröja. Vågade mig till och med på en pikétröja blå- och vitrandig, verkar som om jag vill bli matros. När jag svängde runt hörnet för att betala så stod de där med en deal på att inte ha 800 i medlemsavgift som det brukar vara så jag blev glad och tänkte, tjohopp nu kör vi, jag har ju pengar kvar fortfarande.

Bara en sån sak, en vecka kvar till lön och jag har fortfarande några slantar kvar. Jag måste vara närmare vuxen nu :)

Fö. har jag sjukt tråkigt idag så om någon vill ringa och förgylla min tillvaro så kommer jag inte att skrika och lägga på eller börja gråta eller så. Skulle nog rent av kunna säga att jag skulle bli glad :D

/Ollo B - Bara att börja boka pass, jag kan träna i hela sthlm :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar