tisdag 17 februari 2009

Inte helt nöjd...

Med adressen alltså men med tanke på att jag har tre läsare som jag vet om så kan det ju göra detsamma... Hej hej på er (K,C och D) förresten ;)

Vet inte riktigt vad jag tänkte när jag flyttade blogg-plats och började igen men jag tror att jag behöver min lilla ventil där jag kan förfasas och hispa mig över saker i min vardag utan att alltid trakassera mina vänner med telefonsamtal. Vissa saker kan jag ju bara skriva här så är det avklarat och de som vill kan läsa :)

Som till exempel att jag aaaldrig kommer fatta mig på det motsatta könet, inte för en sekund, jag sitter så stilla jag kan i båten men det är ju för i helvete en storm runt mig. Men jag tänker att om jag sitter ner i båten så blir det nog bra till slut.

Så kommer nästa tanke som ett brev på posten:
Men vill jag att det ska bli bra till slut? Är det dit jag vill? Hittar jag på det för att det är så det verkar rätt bra och dumt att chansa och byta ner sig?

Men så sätter jag mig ner i båten och lutar mig tillbaka och låter vågorna vagga mig till sömns igen, för jag trivs ju faktiskt väldigt bra i sällskapet.

/Ollo B - Once called Wife material, what happened?

2 kommentarer: