lördag 21 februari 2009

Fika på stan...

Eftersom Da Man kan sova bort en hel dag och han kom hem mitt i natten så räknar jag kallt med att vi inte kommer ses eller höras förrän betydligt senare.

Därför ska jag och B åka in till stan och fika. Fint det.

Fö. Har B börjat planera för att flytta tillbaka till Örebro. Inte så att vi umgås jämt fortfarande men lite trist ändå. Dessutom kommer jag med största sannolikhet kunna ta över hennes andrahandskontrakt som har lite färre begränsningar än mitt. Med många fler kvadratmeter. Ni vet vad det betyder va? Pjamasparty och en hel hög med pengar på grejor till lägenheten. Fy bubblan, kommer bli dyrt men bra. Långt kontrakt och kommer kanske kunna få posten HEM till mig i så fall :D

Jaja vi får se vad som händer men något blir det.

/Ollo B - Morgonpigg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar