tisdag 31 mars 2009

Snart sovdags

Har sovmorgon imorgon men ska ändå sova snart, det är på något vis rätt skönt att tillåta sig att sova tidigt när man känner för det. Med tanke på hur min kropp beter sig just nu så är det något som inte stämmer.

Men jag hittade ett inlägg på min gamla blogg:

En vecka...

Jag ger det en vecka sen kommer nog allt vara som vanligt igen... ja det tror jag nog...
2009-01-20

Haha, väldigt roligt, nu har det hållt i nästan två månader till. Fast jag går fortfarande och tänker att han snart kommer komma på mig och ge sig av. Fast det tror jag inte egentligen, bara jag och mina säkerhetsrutiner. Han vill ha ett nytt vapenskåp under sängen och jag förbereder mig på avgrunden med jämna mellanrum. Inte så många katastroftankar och de dyker upp sällan men ibland så. Just nu är de lååååååångt bort.

/Ollo B - egentligen hur lugn och trygg som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar