söndag 1 mars 2009

Energi...

Vissa dagar har man mer än andra. Just idag är jag ganska trött men ändå väldigt vaken på något vis.

Vissa dagar är sådana, man har mycket i huvudet och i kroppen, lite för mycket coca cola i dag tror jag. Massa roligt nytt i min fina väska från SATS. Måste packa det idag eftersom jag inte kommer hem i morgon. Plus att jag måste komma lite sent till jobbet för de ska fixa något med ventilationen så nycklarna måste lämnas in på morgonkvisten. Vilket ger tid till klädval, smink och dusch, fast i annan ordning :)

Har förövrigt lyssnat på samma låt hela dagen. Kings of Leon, use somebody. Det är en riktig Ollolåt, jag gillar den massor, plus att jag kan behöva någon som honom. Passar liksom in lite. Inte för att jag har analyserat texten så mycket mer än så men ändå :) Min fjärilar får fladdra fritt en stund tills jag fångar in dem så de får vila lite.

/Ollo B - Även fjärilar sover, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar