söndag 1 mars 2009

Blandad kompott

Hittade nästan det jag ville i dag, bara träningsbyxor som saknas men det får jag leva med, fick mitt smink, min dyra kräm och ny sminkväska. Fy vad dyrt med kvalitetsmink alltså, men gudars sån fin flickvänsaspirant Da Man kommer ha framöver :)

Fick träffa A idag oxå, det är så mysigt att träffa henne. Blir alltid glad av det. M kom med ett grymt förslag, vår tjejpartykväll tar vi ju middag och samlingspiff tillsammans innan vi går ut så det blir riktig tjejkväll av det hela! Tyckte det lät som en toppenidé.

I morgon får jag träffa Da Man, förvisso med hans föräldrar men jag längtar redan massor. Känner att mina små säkerhetsmurar som jag brukar ha börjar rasa, vet inte om det är bra eller ej ännu men fjärilslarverna börjar ha tagit sig igenom puppstadiet.

Nästa roliga grej som hänt är att jag för en tid sedan gjorde ett IQ test med min syster som läser till psykolog. Jag har tydligen 129 i IQ, det är en pinne ifrån extrem-gruppen och 6 pinnar ifrån Mensa. Dock tror jag att det är något lägre än jag hade kunnat prestera om vi inte hade plöjt alla testen i en följd i hennes studentrum utan luft :)

Vi var och bowlade hela familjen idag, det var mysigt och betydligt dyrare än vi tänkt oss men helt klart värt det! Stället hade rockmusik oxå, bara det gjorde ju mig lycklig.

/Ollo B - Inte så blond som jag hävdar ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar