tisdag 31 mars 2009

Oj så tråkigt...

Men allvarligt, min blogg är ju rätt osammanhängande. Har just läst igenom alla mina inlägg, för det första så inser jag ju hur mycket denna bloggen bara är för mig och mina vänner som kan fylla i alla mina halva meningar och konstiga resonemang.

Jag förstår oxå att det känns helt ovärt att kommentera den.

Fasiken sicket ointressant liv jag lever. Insåg idag vad tiden flyger iväg, det är påsklov nästa vecka redan, jag har inte alls hängt med på den grejen. Mitt konto har inte heller hängt med på att det är ny månad, insåg att jag hade över 200:- kvar när jag fick lön, vilket var bra för jag fick 3000:- mindre i lön denna månaden ungefär, obra att vara sjuk och att ta semester utan lön.

/Ollo B - Snart är det maj oxå...

2 kommentarer:

  1. det är inte ovärt att kommentera darling. det känns bara skönt att kunna uppdatera sig om vad som händer i ditt liv varje dag och sen känna sig nöjd :)

    kollar varje dag om det kommit nya updates om ditt spännande förhållande.
    i'm standing on the frontline, cheering.

    kram

    SvaraRadera
  2. I agree... hur skulle jag annars kunna ha koll på dig om du inte skrev här? Känner mig bättre uppdaterad än någonsin. =0) Puss och kram

    SvaraRadera