måndag 23 mars 2009

Instruktör...

Ge mig input på detta...
Jag har råkat anmäla mig som intresserad till att vara instruktör i box på SATS... jag vet inte riktigt vad jag tänkte med där. Vad säger ni, var det dumt eller bra? Det är ju uttagningar och hela kittet sen måste jag säkert gå en SAFE-utbildning på det, min gamla utbildning gäller med största sannolikhet inte på SATS

Ena sekunden gillar jag det och i andra så gillar jag det inte alls. Hilfe. Jag gillar att känna mig hemma på gymmet, jag gillar att vara "en i gänget" så man aldrig känner sig obekväm när man ramlar in och ska träna själv.
Samtidigt vet jag inte alls hur länge man binder upp sig på sats och vill jag vara bokad på en viss dag hela tiden ständigt och jämt. Pressen i att skapa nya pass hela tiden eller hålla samma pass i tre månader. Jag vet inte. Jag får ingen rätsida på det hela. Hilfe igen!

/Ollo B - Saknar det familjära ÖUIF, det var tider det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar