söndag 1 mars 2009

Resdagen i Sörmland

Var där igår med Da Man, han tänkte att jag skulle gilla det. Hade kanske det största smilet när jag såg deras kak/bakelse/tårtbuffé. Det var inte illa. Den var tydligen bara halvfärdig mot hur det brukar vara på sommaren tydligen :)

Förutom det så visade han sina två barndomshem. Jag skojade och sa att vi kan åka till runt i halva Sverige och titta på mina 20 någon gång. Viss skillnad. Jag har ju trots allt flyttat fler gånger än jag är år gammal.

Efter det så åkte vi till Papi och Mamneta och överraskade. De blev glada och väldigt förvånade :) Så nu har vi presenterats för varandras föräldrar iaf. Men märk väl, vi är inte ihop ;) hahaha Omdömet av honom var iaf att han var väldigt trevlig och att de tyckte att vi var lite lika. Liknande humor och även intressen inom vissa områden. Lite skönt med godkännande iaf, lättare i förlängningen.

Tror vi körde upp nästan en halv tank bensin igår, men det var väldigt mysigt. Tur att båda gillar att åka bil :)

/Ollo B - Är kär, tycker ändå att det är lite trevligt den här gången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar