måndag 9 mars 2009

Hemma bra men borta bäst...

Är hemma och packar om väskan, ska hem till Da Man och få mat i magen och pussar på munnen, trivs lite för bra i hans sällskap tror jag :) I morgon ska jag träna sen ska jag till Da Man, kanske hemma på onsdag igen. Tror inte att det hänt så mycket nytt då iofs.

Har fått lite extra på jobbet och lite idéer till nästa år. Bra att jag börjar planera vårterminens föräldramöte redan nu. Haha!

BTW, metallica var grymt Da Man följde med så nu har han fått träffa min bror, hans sambo, min extrabror R och hans sambo R. Dessutom ett gästspel från Täbban så en sambodel därifrån har fått träffa karln ;)
Det var en fantastisk kväll, ska berätta mer om den resan till Globen en annan dag men det var lite av ett rekord faktiskt!

Täbbandelen sa frågade dessutom om jag inte tappat lite i vikt, jag såg så slimmad och snygg ut. Om jag var nöjd med att mitt kämpande syns? Ja, mycket. Tack E för komplimangen, jag blev jätteglad :)

/Ollo B - kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar