onsdag 25 mars 2009

nyvaxade armhålor och träning...

Aj satan! Det var inte alls skönt, nu känns det som om det brinner lite lätt under armarna. Lite blod här och var kom det men på det stora hela, rätt gött!

Pratade med Da Man nyss, myshelg är på G. Han kommer vara helt slut efter denna veckan så jag tror man kan räkna med film-marathon. Känns helt okej för mig. Fast det skulle ju inte sitta helt fel med lite träning. Men det lär inte bli något med det.

Har förövrigt bestämt mig för att försöka springa tjejmilen i sommar. Vet inte hur jag tänkte då. Men lika bra att sätta ett ordentligt mål. Ska bli en joggare. Då kan ja och grisen ta sällis på Öland ibland, fint va? Ska använda mina gratishandledningar på SATS till att lägga upp ett program för det. Bra sak.

/Ollo B - ska inte vara pigg nu men är det ändå.

2 kommentarer:

  1. o lala, har en massa bra slingor. öland är annars något av det tråkigaste att springa på; inga backar, massor av raksträckor utan skugga... men det blir nog bra :)

    SvaraRadera
  2. haha mig gör det inget att det inte finns backar ;)
    Något svårare att ta sällis i sthlm iom att du inte är här... ;)

    SvaraRadera