tisdag 17 mars 2009

Detta var ju inte planen...

Jag tänkte ju att jag skulle bli mer frekvent med bloggandet nu med ny blogg och allt. Men icke.

Sover hemma i natt så därför hinner jag med ett inlägg, sitter ju inte direkt och bloggar med Da Man bredvid när jag är där (vilket verkar vara för det mesta), tror inte han ska veta om och läsa denna bloggen, finns nog smartare drag att göra :)

Han behöver ju inte veta att jag är kär i honom och längtade redan i morse tills jobbet är slut i morgon och jag får träffa honom igen. Okej jag längtade lite efter att träna oxå :)
Han behöver ju inte veta att jag hånar det faktum att vi tillbringar mängder med tid ihop utan att uttalat vara ihop. Jag skulle nog kunna ställa frågan, men jag orkar inte riktigt ta diskussionen som eventuellt kommer upp. Jag kallar ju honom min pojkvän i många sammanhang, lite lättare att konversera med folk på det viset ibland, blir inte så många långa förklaringar och frågor då.

aja nu ska jag sova, trött som en örn, då är man trött!

/Ollo B - The secret girlfriend

1 kommentar:

  1. Jag säger då det... killar är inte riktigt som vi andra...Dessutom..örnar är väl inte så trötta? Om du är trött så borde du likna det med - "trött som en björn vintetid". Det du...
    Kramelikram

    SvaraRadera