lördag 5 december 2009

Spänning...

Idag får jag min födelsedagspresent av två av mina absolut närmaste vänner. M och A. Vet att jag ska ha med mig mina badkläder men inget mer. Känns som om jag ska på min egen möhippa, fint att de gör en sån för mig för det lär ju dröja innan jag gifter mig om det någonsin händer så det här är ju så klockrent att hälften vore nog.

Har varit på väldigt bra humör i två dagar, känns bra, mycket hopp för framtiden. Vissa saker vet jag kommer lösa sig efter vägen. Imorgon är det flyttkartongköp fotografering av möbler som ska säljas av. Om två veckor är jag ute på vift igen. Tjohoo!Jag som alltid vill ha lite äventyr, om detta inte är äventyr vet jag inte vad!

NU ska jag kolla igenom så jag vet vad jag har :)

/Ollo B - möhippa på riktigt måste vara när man är singel och ungmö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar