torsdag 17 december 2009

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

När jag var liten hade jag alltid en bild av mig själv som framgångsrik. Jag menar inte svinrik eller världsstjärna men lycklig. Jag har alltid sett problem som att de löser sig. Vilket de oxå gjort.

Men just nu vet jag fan inte. Det går liksom inte min väg, fattar inte vad felet är. Intalar mig att nu vänder det, idag är dagen, inga konstigheter, det löser sig. Men snart ger jag fan upp.

Vet bara inte hur man ger upp riktigt... Känner mig så sjukt jävla misslyckad bara.
Ingen bostad, jobb jag inte direkt trivs på, ingen kärlek att samla kraft hos. Hälsan har jag inte heller, är fan sjuk jämt just nu.
Är så tacksam att jag har min familj och mina vänner, fattar inte hur jag skulle klara mig utan er!

Har kollat upp lån för BR, kan jag ju inte få för jag har vikariat.
Köpa ett förstahandskontrakt är helt okej men det är inte gratis det heller, lättare att få lån på 150 000 om man bara har vikariat.
Samtidigt blir slutkostnaden per månad ungefär samma lika...
Så jag vet inte vad jag ska göra alls faktiskt. Jag vill bara ge upp... fan

/Ollo B - blä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar