lördag 19 december 2009

Jag borde sova egentligen...

Men det gör jag inte... jag bloggar... Vilket jag absolut inte alls borde göra nu men jag orkar inte tänka längre så jag har givit upp en stund.

Har tvättat det mesta, packat alla kläder på olika ställen så allt kommer dit det ska, nu är det bara fjös kvar. Ta med duschgrejor, packa ur badrummet helt. Snart klart med andra ord!! Tjohoo! Okej ett ångestskåp med papper och blandat kvar men sen är det klappat och klärt!

Snart klart som sagt. Vet inte hur mina lungor ska klara den här flytten. Känns minst sagt obra i dem så fort jag kliver ut i kylan, bra när man ska springa in och ut och fram och tillbaka som en tätting...

Alla julklappar är i alla fall inslagna och rimmade på.

/Ollo B - snart i en kartong nära dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar