söndag 27 december 2009

Home sweet home!

Nästa år önskar jag mig att alla bor i sthlm så vi inte behöver åka runt så långt! Okej? Iofs.. jag kanske bor på Malta och Alice i Australien... men ändå... det blir EN resa till sthlm, det räcker så :)

Förutom det där abret med att resa har det varit mysigt att träffa mamma och mysigt att fira julen här hemma med alla.

Kollar på chickflick på tv3, Bröllopsfixaren. Jag ligger här och känner att nä nu skiter vi i det här med kärlek. Känns ju rätt överskattat ändå. Jag har ju min röda bäddsoffa, behöver inte mer än den. Okej ett jobb. Helst i utlandet. Måste få klart min cv och brev... Har skrivit om igen, får se om någon annan gjort något liknande. Vill verkligen ha jobbet. Vill verkligen åka härifrån.

Känner mig liksom inte riktigt hemma i min egen stad. Känner mig sviken av Stockholm. Mitt Stockholm. Vill hämnas genom att flytta och skratta åt kalla Sverige, mouhahaha!! Skämt åsido men jag tror det är en bra grej i alla fall, att prova något annat.

1 kommentar:

  1. Malta? Är inte det ganska långt bort? Hmf... vet inte riktigt vad jag tycker om det. Fast det är ju närmre än Australien iallafall... =0)
    Kram

    SvaraRadera