lördag 19 december 2009

Sova var det?

Just, det gick ju sådär med den uppgiften... damn it!

Har hostat som en dåre hela natten... När jag sovit har jag drömt mardrömmar om jobbet, bra läge i livet just nu känner jag :D

Men skit i det för det är nu det vänder serru! Oj oj oj! Jag brukar inte bry mig så särdeles om nyår men med tanke på detta bisarrt dåliga år så känns faktiskt nyår som en riktig pingla. Som den nystart det är för många andra i vanliga fall. Jag känner mig helt klart stark inför året som kommer även om jag kommer deppa och gråta och tjuta många gånger innan det är klart för mig.

Undrar över det där med karma oxå. Jag tror inte på det längre... så ond är jag inte att jag ska ha allt detta på min tallrik. Kollade upp Bolån häromdagen. Även om jag ville köpa en bostadsrätt så skulle jag inte kunna för jag får inga lån eftersom jag bara har vikariat, strunt samma om jag aldrig varit arbetslös eller så inget bolån till mig! Gotta love the system...

NU är pappa här om 5 minuter, dags att packa ut i hallen så vi kan dra på studs!

/Ollo B - A fallen star on the rise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar