lördag 3 oktober 2009

Önskelista...

Oj vad jag skulle kunna önska mig många saker men jag har bara kommit på några få som jag verkligen verkligen verkligen skulle vilja ha... Har letat boots i säkert ett år nu men hittade inte några som var "rätt" förrän idag Är inte det lite sjukt att bara för att man varit sjukskriven och är luspank så hittar man det man letat efter i evigheter!
Så en tur till scorett och ett par skor för 1199:- skulle sitta fint.

Har testat min kompis shaktimatta. En sån där spikmatta. Hit me (läs som på engelska alltså "slå mig") med den som har flest piggar! Ingen aning om vad de kostar men de är fasen fiffiga. Jag tror ändå att de kan fungera till viss del.

Känner man för att ge mig lite kontanter för att kunna äta mat resten av månaden så går det oxå bra. Kommer vara i akut penningbehov den närmaste tiden :)

Tycker man det är tråkigt finns alltid Thomas Sabo, en berlock säger mer än 1000 ord :D hahaha

Men vill ni inte ge mig något utan bara ge mig en kram och säga att ni älskar mig så går det oxå bra! Kommer ju inte ens vara hemma på min födelsedag. Ska till Västerås och gå på kurs i två dagar så jag kommer inte ens sova hemma... så därför ska ni komma på min födelsedagsfest den 31/10 såklart! :D

Grejen är väl den att man alltid kan önska sig 1000 saker men det är ju fortfarande inte sakerna som är det viktiga. Det är ju allt runt omkring.

Nu ska jag sova! Godnatt!

/Ollo B - snart 28... vart tog tiden vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar