lördag 24 oktober 2009

Lördagsmorgon

YAY!! Äntligen lördagsmorgon. Idag ska jag träffa Mr T. Har längtat sedan torsdag morgon. Han är så fiiin! Det är ett sånt härligt pirr och samtidigt lugn när han är bredvid mig. Gentlemannen som på det mest naturliga sätt håller upp varenda dörr åt mig, lyssnar intresserat när jag pratar. Okej jag får massa fina komplimanger oxå men inte på ett sliskigt smörigt sätt, bara helt ärligt och genuint. Eller så är han världens bästa skådis men det tror jag inte... haha.

Har sovit väldigt gott inatt. Underbart! Ska egentligen ha städdag i föreningen men har varit lite småkrasslig ett tag, prioriterar värme i själen istället för kalla lemmar på gården. Skyller alltså på trasig tå och krasslighet för att skippa städningen. Plus att jag inte är ägare av lägenheten... hahahaha!

Nej ni, dags för en mysstund i sängen innan det är dags att ta tag i mig själv.

/Ollo B - gillar läget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar