torsdag 8 oktober 2009

Hantverkare

Idag ska några hantverkare komma hit och byta alla mina fönster. Det gör inget alls eftersom de fönster som sitter här nu är så otäta att ibland när man sitter i sängen eller står vid balkongdörren så känner man verkligen hur det blåser på en. Väldigt märkligt. Därför hoppas jag att detta fönsterbyte ska gå jättebra och ge mig ett varmt tätt hem där jag kan mysa hela vintern :)

Efter detta fönsterbyte ska jag bege mig till en liten doktor och ta bort ett födelsemärke jag har på tån. Jag har haft det där födelsemärket länge, men det är lite bubbligt och oregelbundet så better safe than sorry som man skulle säga Over där! Jag har aldrig tagit bort något födelsemärke eller så. Det ska bli lite spännande faktiskt.

När jag är opererad i tån så är det lite jobb och efter det en kväll med vin, mat och skruvande med min kollegas nya möbler från företaget med de platta paketen. Vi är några tjejer på jobbet som går så sjukt bra ihop. Väldigt kul!

/Ollo B - the skruvmästare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar