lördag 17 oktober 2009

En morgon i sängen...

Kom hem ganska sent, var vaken ett tag efter att jag kommit hem. Fasen att man ska vakna så tidigt ändå. De här öppningarna förstör mina helger av sömn... Iofs sover jag ju inte så länge på helgerna ändå. Men jag ville sova länge just idag!

Var ute på den där dejten, det var inte alls meningen att jag skulle gå på dejt. Men vi började prata i torsdags, jag somnade innan jag fått svar på sista meddelandet. Så när jag kom hem efter min och mamnetas vända i Solna C svarade jag honom. Då satt han med sin iPhone och svarade nästan direkt. Några meddelanden skickades och han frågade om jag inte skulle komma in till stan och ta en öl eller så, med honom alltså. Jag tänkte att tja varför inte, roligare än att ligga hemma själv och inte göra något alls.

Jag plåstrade om tån och haltade iväg. Han var en klart positiv överraskning. Såg bra ut, var trevlig, pratade skånska (vi gillart, även om det är svårt att förstå ibland), vettig, rolig, tankfull. Vi pratade bort tre timmar, sen höll han på att somna så vi tog sällskap till tuben och sa hej då. Känslan var bra, hos båda, hör och häpna :D Nu tycker jag att vi håller tummarna för att den bra känslan håller i sig!

/Ollo B - nydejtad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar