onsdag 7 oktober 2009

Oj oj...

Gaslarm hemma hos mig, det är något fel på min mage just nu... Helt klart ocharmigt!

Snart födelsedag, äntligen börjar jag komma i födelsedagsstämning, Yeah! Jag har alltid gillat att fylla år, det måste vara mina excentriska drag som får sin dos en gång om året. En hel dag till mig liksom! Har alltid gillat, när jag var liten hade jag alltid otur på min födelsedag, det får man väl räkna med när man fyller den 13:e.

Har haft en låg sommar och höst men jag börjar vara jag igen, känns så skönt! Bara denna lilla grej att jag ser fram emot att fylla år igen. 31/10 är det party här hemma, kommer minst 15 pers som det verkar. Har inte önskat mig något speciellt, ser bara fram emot att ha en massa trevliga människor här hemma på samma gång. Sjukt många udda människor på samma plats kan bara bli intressant och kul!

Har just piffat lite här hemma, slingor i håret, färga ögonbryn, kanske en ansiktsmask på det. Funderar även på att förnya mitt nagellack, men jag vet inte om jag orkar riktigt, kanske inte hinner torka heller. Helgprojektet kanske då förutom Fleetwood Mac!

/Ollo B - Tell me sweet little lies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar