tisdag 6 oktober 2009

Officiellt...

Okej, nu läser alla föräldrarna bloggen, nu kommer den säkert inte bli mer censurerad, det är den ju ändå, kommer ju aldrig skriva om allt jag gör. Det fungerar ju inte så. Skulle aldrig kunna skriva allt. Skulle ju inte göra annat än att skriva hela dagarna och tänk vad tråkigt det skulle bli då :)

Mor var ju klok och lyckades luska fram min blogg på något vis men då kändes det så orättvist att pappa inte skulle få läsa bara för att han inte kommit på mammas knep att hitta hit vad nu det är. Hmm... Sjukt imponerad av mamma the teknik n00b måste jag säga.

/Ollo B - en vecka till 28

4 kommentarer:

  1. Tack för komplimangen, lilla gumman
    Det är alltid lika spännande att läsa din blogg.
    Du har ju bästa språket.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Ohh fett mamma, du har kommenterat med namn oxå. Inte illa! Tack själv för komplimangen, det är stort! Men efter en c-uppsats så borde jag ju lärt mig något kan man tycka ;)

    SvaraRadera
  3. Ja -då vet vi var du har din blogg. Men vi fortsätter att talas vid per telefon. En gång i veckan brukar ju det bli.
    Kram pappa, Agneta hälsar så klart.

    SvaraRadera
  4. Klart vi gör det! Telefon är ju alltid lite trevligare :) Vi hörs ju redan imorgon!

    SvaraRadera