torsdag 22 oktober 2009

Igår...

Det var en bra kväll. Fikade med ettans fröken och sedan åkte jag till vi kanske ska döpa honom till något. Ett blogg-namn eller alias liksom. Mr T. Hahaha! Där satt den, det kom till mig som en uppenbarelse!

Stackarn fick lida sig igenom ett förbandsbyte och en hel hög av pappas låtar. Fast han gillade iaf musiken :) Bra sak. Vi satt och pratade om allt möjligt, njöt av att sitta i soffan under en filt och av att bara vara. Somnade med en godnatt-puss tätt efter många timmars pratande. Vaknade 3,5 timmar senare lika kramandes. Så lugnt och skönt att vara där. Skuttade iväg till jobbet och har varit oförskämt pigg hela dagen.

Nu "däckade" jag i sängen en stund. Men snart är det dags att bege mig till tvättstugan och boka tvätttid!

/Ollo B - the bra känsla är kvar

1 kommentar:

  1. åååh så kul!:) jag har lyckats bli sjuk...men så fort jag är fisk nog leker vi nått så jag får veta mer :)PUSS Å KRAM svägerskan

    SvaraRadera