måndag 20 april 2009

Minnen...

Jag vet inte varför men jag får sådana dagar ibland som jag saknar alla jag håller kär som jag inte träffat på länge, då hopar ni ihop er på en och samma gång.

Massa minnen från Öland med massa olika människor, jag tror Öland ramlar på mig varje vår, jag längtar dit, jag längtar efter mina minnen, vet inte hur fantastiskt det kommer vara i år, tror inte någon av de jag minns Öland med kommer vara där. Men jag kommer ligga där i solen på stranden i fantastiska Sandbybadet och bli brun och tänka på er!

Finns så många minnen, så många år, allt blandas ihop och blir som en mysig röra.

Jag längtar till semesterdagar både med och utan mannen, mest för att jag längtar till Öland, i år kommer det inte vara någon stress, bara slappa dagar i solen. För det ska banne mig vara sol!

/Ollo B - ska börja tillbe solgudarna redan nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar