lördag 18 april 2009

Deklarationshelvete!!

Ja eller så är det jag som är ett helvete... Hade storrensning i alla prämar och grejs som jag samlat på mig under en ganska lång tid i höstas. Tur att jag inte tittade vad som var i den fula otympliga pärmen från mina gamla mäklare. Jag slängde visst några jätteviktiga papper... bara att börja detektivarbetet... Är på rätt kass humör, blir ju lite jättearg på mig själv för att jag gjort bort mig så dant. Men men ingen mening att gräva ned sig bara att fixa!

Tur att min kille är så snäll så han inte bråkar med mig mer än nödvändigt :)

Nu ska jag sätta på mig mitt glad-ansikte och se om jag kan hjälpa till med middagen, men jag misstänker att han inte kommer låta mig göra det... just i dag gör det mig iiinget alls!

/Ollo B - Känner inte att de där 129 i IQ är så troliga just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar