fredag 3 april 2009

Just idag

Fick min kollega rätt, jag har 10 minuter kvar tills jag ska gå till jobbet, hur sjukt är inte det? När jag öppnar till och med!!

Har ju varit hemma i två veckor så nu har jag börjat gilla att vara hemma i mitt kaos med alla mina kläder. helt plötsligt var det svårt att packa helgväskan för nu vet jag ju inte när jag kommer hem nästa gång.

Nästa vecka är det iaf påsklov, det kommer nog bli bra det med. Lite kortare dagar men framför allt 4 dagars ledigt! Vi ska åka till Da Mans föräldrar och ev. träffa släkten. Spännande och trevligt. Mina päron åker till Gotland så dem kan man ju inte leka med.

Nej dags att dra på sig ytterkläderna och bege sig.
Längtar massor till ikväll!

/Ollo B - försvinner iväg i sin lilla bubbla över helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar