onsdag 1 april 2009

Inget aprilskämt

Nej det var inget aprilskämt, inte något av det jag skrev innan.

Ville bara säga att imorgon ska jag var på jobbet i 12 timmar sen ska jag åka och träna. Kommer hem ganska sent. Men skönt med ett core-pass så man inte helt förslappar sin stackars kropp.

Fredag kommer Da Man och hämtar mig på jobbet och på Lördag är det fortfarande lite halvöppet. Da Man ska träffa sin lilla Whiskeyklubb och pimpla skit och jag ska köra honom sen har jag bilen och kan göra vad jag vill. Ev. åker jag till R som jag inte träffat på länge eller så kanske jag kan åka till Täbban om någon ANNAn vill leka (du har ett ytterst osammanängande meddelande på din svarare haha).

Nu ska jag däremot sova för jag ska upp svintidigt och öppna på jobbet. Urk!

/Ollo B - Öppna kl 7 är bra när man får sluta tidigt men inte när man ska vara kvar till 19!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar