måndag 20 april 2009

Ännu en tvättdag...

Fast idag är jag hemma hos mig och tvättar själv, fick med mig ett par av mannens byxor som ska bli rena och fina.

Oh måste berätta vilken fantastisk karl jag har. Förra veckan på onsdagen när jag kom hem efter jobbet så fick jag en jättekram och puss, så sa han att han vet att han inte är så bra på att säga hur mycket han tycker om mig och uppskattar att jag finns i hans liv så fick jag ett litet paket med örhängen och halsband från snö. Man kan ju bli kär för mindre! Smycken på en onsdag!

Jag har verkligen inte varit hemma på evigheter, det är dammigt och rörigt och jag gillar inte att det är så riktigt... men samtidigt när jag väl är hemma gillar jag att blogga och snurra omkring på nätet i rent tidsfördriv, diska och sånt gör jag ju varje dag ändå :)

/Ollo B - ska försöka ta tag i hemmet idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar