torsdag 2 april 2009

Lite lugn och ro...

Så skönt att vara hemma. Tog ett kort core-pass på SATS Odenplan idag. Det måste vara ett av stans spännigaste SATS, rätt många frustande fyrkanter som vankade omkring. Kände mig inte lika smal då som strax innan :)

Har varit en bra dag idag måste jag säga. Vi hade ett bra AL med många bra idéer, det var skoj, jag hoppas att vi kan genomföra så mycket som möjligt utav det. Vissa saker är lättare än andra. Jag försöker hitta färg så vi kan få det lite vitt och fint där väggarnas tidigare vita färg är mer grå och skitig rent av... höhö

Ett träningspass denna veckan, får nog nöja mig med ett nästa vecka oxå för jag vet banne mig inte hur jag ska få ihop det annars. Kanske träna på måndag, men det är ju iofs säkert kört redan för det lär ju vara fullbokat överallt.

Öppna imorgon sen kommer Da Man och hämtar mig ungefär när jag slutar hoppas jag. Sen är det mys som gäller! Längtar!
Nej dags att sova tidigt så jag orkar duscha imorgon kl 5. hua!

/Ollo B - Njuter av stunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar