tisdag 14 april 2009

Gemensam tvätt

Nu börjar det barka utför mina vänner. Är hemma och sover inatt för att få med mig alla träningsgrejor imorgon för att dessutom få med mig lite extra för att kunna tvätta på torsdag, då har vi tvätt-tid hos Da Man. Bara det, tvätta ihop.

Bli inte förvånade om jag få skäll för mitt alldeles för grabbiga sätt att tvätta; allt som är hyfsat mörkt för sig och allt som är hyfsat ljust för sig, färgglada saker undanbedes :)

Skulle behöva ett ar dagar här hemma för att röja av, städa och slänga lite småskräp. Men jag är ju aldrig här så det känns ju lite svårt på något vis. Men jag anar att Da Man snart ska ut och resa igen, då ska jag passa på att få det skinande rent här hemma! Lättare att packa ihop alla saker sen när jag ska flytta om det är lite ordning.

/Ollo B - Ordning och reda, löning på fredag!

2 kommentarer:

  1. Äh! Sortera tvätt är för mesar... =0)

    SvaraRadera
  2. Handtvätt, vittvätt, ljus färgad och mörk... ordning och reda... Nu är det ju inte jag som tvättar vilket har resulterat i mjukisbyxor som blev capribyxor och lite sådant :D

    SvaraRadera