söndag 15 november 2009

Sovmorgon?

Jag sov till 10 idag! Helt fantastiskt! Brukar alltid vakna vid 8 och tycka att det är lite orättvist att jag inte kan sova längre på helgen... Men idag så!

Igår var jag och jobbade i Skytteholmsparken med några riktigt trevliga människor. Dessutom var det många trevliga ungar där, börjar känna igen dem, och de mig. Hade så roligt, var på toppenhumör när vi skulle stänga och gå hem men Bengan skulle till Turpin så jag hakade på en stund, var tanken... Vi sjöng, dansade, skojade, drack några öl, pratade, skrattade och kramades. Massor med folk jag inte träffat på evigheter så det var verkligen hur roligt som helst. Det slutade med att en stund blev 2,5 timmar senare och att Turpin stängde :)

Nu har jag lätt huvudvärk, glömde att äta en hamburgare innan nattning så det är bara att härda ut.

Idag ska vi till mormors lägenhet och fixa en massa. Kul att träffa familjen, mindre kul med allt annat i samband med detta.

Jahapp, dags att äta frulle så man blir människa igen!

/Ollo B - ölen rann inte ner i strupen den slog mig i huvudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar