söndag 22 november 2009

Gotta love it...

Blev inte utgång i stan, stannade i solna, skulle bara ta en öl. Orkade inte alls med att åka en massa så jag promenerade förbi en liten hemlig bar som inte så många vet om och hängde med en massa roligt folk.

De flesta andra åkte in till stan men jag N och B gick till Turpin och tog en öl innan hemgång. Jag har aldrig pratat så mycket med N tidigare, har alltid tyckt att han verkar bra. Det var kul att lära känna honom lite bättre. Vem vet vad som blir av detta.

Jag tvärförlorade på poker men det var det värt... Det var roligt att spela i alla fall!

Nu ska jag sova, sån lagom kväll!

/Ollo B - bostadslös men lycklig ändå...

1 kommentar:

  1. vadå poker? Ska du starta spela så måste jag få lära dig. Tre lektioner och sedan leker du hem det. :)

    SvaraRadera