onsdag 18 november 2009

jobb jobb jobb...

...och mera jobb...

Känns som om man aldrig är riktigt ledig även om man är det. Har grejor med mig hem idag som jag ska fixa under kvällen men just nu är jag sugen på en redig räkmacka. Ja, en sån man äter. Iofs skulle jag inte ha något emot den andra sortens räkmackor heller. OM någon skulle komma med ett välbetalt, roligt, spännande jobb så lovar jag att inte tacka nej även om jag får gå före en massa andra mer kvalificerade personer än jag själv ;)

Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra av mig själv. Har så många tankar i huvudet. Hälsokontrollen vi fick göra med jobbet gick ju över förväntan. Det enda, och jag säger det ENDA som var mindre bra var att jag har lite högt kolesterolvärden. Kan bero på stress, kost och ärftlighet. Pappa har det inte, så eventuellt mamma. Dock har jag en massa stress på jobbet och måste tänka på att få i mig mer fisk. Jag som inte direkt gillar fisk, lite jobbigt är det. Så idag köpte jag räkor och avokado. Jag vet att avokadon i alla fall har bra fetter och räkor bor ju oxå i havet precis som fisk, så det kanske räknas?

I helgen får jag i alla fall jobba på Skyttis, det ser jag fram emot massor!

/Ollo B - när jobbet är kul kan man jobba hur mycket om helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar