fredag 20 november 2009

Älskart!

Okej en massa saker är skit i mitt liv just nu men en sak är det inte... Mitt extrajobb är alldeles fantastiskt, det är så underbart att gå dit och jag är pigg och har energi när jag går därifrån. Man kan börja en kväll med att vara lite trött och hängig men det släpper så fort så fort.

Idag hade jag 7-8 baskettjejer, ca 14 år, som tyckte att jag borde jobba jämt för jag var så rolig och bra... De var roliga att prata med. Tjafsade med några killar som iofs oftast tjafsar med de vuxna. De säger respekt men ingen av dem fattar vad det betyder egentligen. De flesta är bra kids egentligen men de har svårt att våga vara det. Familjer på glid, vänner likaså, svårt för dem att se en utväg. Gör ont i själen...

Nu ska jag snart sova tror jag. Skulle egentligen på dejt men det finns bättre dagar för det. Just idag vill jag njuta av en toppenkväll på jobbet. Tänk att den här kvällen väger upp hela min vecka på mitt vanliga jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar