söndag 29 november 2009

Fyndade...

Eller fynd... vette faaan... Det var inte det billigaste jag hittat men det var banne mig det jag letat efter läääääänge. Hittade mina skor. På en second hand butik som heter Judits på Hornsgatan. Skorna är i äkta läder, handgjorda från Italien, har ett garantibevis och kostade nog inte lite när de var nya. Men de var i förhållande till det ett fynd idag. Med tanke på hur mycket jag har letat efter denna typ av sko så är jag nöjd. Alla andra skor jag funderat över har lätt kostat mer än såhär.

Nu ska jag sova, har druckit vin och monterat ihop en soffa... skänkt/lånat ut lite tavlor och annat till R, ju mindre som ska packas in i mitt lager desto bättre... Funderar dock på att behålla soffan, den är rätt okej faktiskt...

/Ollo B - fattig men har hela fina skor!

2 kommentarer: