fredag 4 september 2009

Tråkigt!

Jag tycker verkligen att det är tråkigt detta. Det är inte så att det är någons fel eller så, jag vet att det är svårt att bara hitta på något en kväll. Men fan vad det är trist att vara själv ibland. Ingen som vill hitta på något med mig, hade man haft någon vid sin sida hade man iaf haft sällskap även om man bara suttit i soffan.

Man måste vara ute i så j*vla god tid bara för att man är singel. Om någon annan ringer mig så är det oftast tvärt om, jag kan hitta på saker nästan jämt (om jag inte är pank vilket händer ganska ofta) men det är för att man inte har någon att "naturligt" hitta på saker med. Man är oftast ganska obokad liksom.

Har några kompisar som spelar i ett band i sthlm idag, de är inte här så ofta (eller typ aldrig varit här förut vad jag vet) så det skulle vara sjukt kul att gå men ingen kan. Måste börja boka saker i förväg helt enkelt... Jag som är så dålig på det! *suck*

Det värsta är att allt detta bara känns värre för att jag åkte förbi exets hem igår. Känner mig så sinnessjukt ensam ibland. Det är inget som alla vänner i världen kan hjälpa. För jag har verkligen fantastiska vänner på alla sätt och vis. Men ensamheten känns ju ändå ibland. Bara just idag som de som kan tänkas gilla upplägget för kvällen är upptagna.

/Ollo B - skitdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar