lördag 19 september 2009

Om glasögonen

Stället jag hittade glasögonen på heter City Optik Stockholm. De har massor med nya moderna modeller. De har bra koll och kan hjälpa en att hitta sånt som passar en. Jag testar allt och lite till och hittar aldrig något jag gillar annars. En av dem som jobbar där har en blogg som är rätt kul att kolla runt i. Spana in den här!

De svarta är från Tom Ford och har en guld-detalj på sidan vilket stör lite eftersom jag typ bara har silver om jag har smycken. Men svart passar till allt oavsett vad man har för kläder. Sen kostar den typ dubbelt så mycket som den andra modellen. Men det är väldigt coolt med svarta bågar!

Den ljusare av de två kommer från Vasuma. Alla namnen på deras bågar kommer från giftormar tror jag det var. Den är jätteball, färgen på bilden är inte riktigt som i verkligheten men såklart lite lika :) Det är en mobilbild. Den passar med det mesta också, på sidan är det en blänkande silverdetalj i form av tre som döskallar bredvid varandra men det syns inte förrän man kollar nära. Plus att den kostar hälften så mycket som Tom Ford.

/Ollo B - en blivande glasögonorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar