söndag 13 september 2009

Effektiv dag...

Har hunnit med en massa saker idag.

Min extrabror bor på min soffa nu. Det är trevligt att någon mer knattrar på en dator i rummet, men det dök upp väldigt plötsligt. Men när en vän behöver hjälp så finns det inget annat i min person än att göra allt för att hjälpa till.
Idag har vi flyttat lite kläder till mig och lite annat till ett Shurgardförråd. Tänkte ställa allt i min riktiga brors förråd först men det var så litet och otympligt. Ville inte gå in i lägenheten, kändes inte som att det behövdes extramänniskor i det läget. De har nog nog med att ta tag i allt som måste lösas. Behövs liksom inte åskådare i det läget.

Hur som helst fixade extranycklar och körde statoillastbil mellan 11 och 14 ungefär. Efter det kebab och nu sitter jag i sängen och min vän i soffan framför varsin dator och säger inte ett ord. Behövs liksom inte.

Det enda är att jag är sjuuuukt rastlös, vill ha hela fötter och gå på promenad... Men det kan jag ju glömma. Jobbigt när man är rastlös och har trasiga fötter.

/Ollo B - a friend in need...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar