söndag 13 september 2009

Lavendel och nötter

Inte på något vis glad att vänner bryter upp egentligen. Men jag måste säga att det är väldigt trevligt att ha sin bästa vän/broder på soffan.

Vi säger inte många ord till varandra. Sitter med våra datorer i knät. Han i soffan och jag i sängen. Men det är skönt att ha någon i rummet. Känns som om han är lika mycket stöd för mig som jag hoppas och antagligen är eller i alla fall har varit för honom på något skruvat sätt.

Har varit på rätt väg länge nu, men idag känner jag mig lite extra stark eller kanske är det hög jag är. Har utrotat pälsängrar med lavendeldoftande aromatisk olja. Kan vara att jag är hög på ångorna men det känns nästan okej att gå till jobbet imorgon.

Vänner is the nut eller nöten (som man tydligen säger på pokerspråk) oavsett om det är vännen som åker från festen för att upplåta soffan till den vännen som nu bor på den samma. Båda är fantastiska att ha i sitt liv. Men det vet ni ju redan :D

/Ollo B - glad att vara den man vet alltid, oavsett vad, finns där med en öppen dörr och ett extra täcke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar