söndag 6 september 2009

Något att längta till...

I november ska ett gäng vänner gå på Winnerbäck. Som vanligt är det massa par och jag. Det gör inget egentligen för jag gillar alla dessa människor och de gillar mig, jag har liksom en "egen" relation till var och en av dem. Stackarna, de kommer aldrig att bli av med mig :D Jag kommer vara den där ensamma kufen som aldrig får till det. Perfekt som barnvakt när de vill gå på romantisk middag iofs. Kom ihåg det okej; Jag kan alltid vara barnvakt åt er om ni offrar er på att leka med mig ibland oxå ;)

Det kommer bli så underbart roligt och trevligt i november i alla fall. Jag kommer säkert vara skitfull redan innan konserten för jag slutar först och får väl hålla ställningarna tills de andra kommer och hakar på. Skönt att ha något att se fram emot. Behöver sånt.

Har haft en sån jättemysig kväll ikväll med R&B blev så glad när B frågade om jag ville haka på. Glädje i själen när folk vill umgås med mig. Har aldrig och kommer aldrig riktigt kunna ta den biten för given. Blir ALLTID glad när människor vill ha mig i närheten. Jag vill alltid vara med när folk frågar, sen kanske man inte alltid kan vara det men för det mesta finns det inte så många hinder.

/Ollo B - Så mycket kärlek till mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar