måndag 27 juni 2011

Morden i midsommer?

Inga mord kanske men något dog i mig ändå.

Jag hade en fantastisk helg, morbror var riktigt trevlig för omväxling.
Saknade vännerna i Borlänge men hade det fint med vännerna på Öland också.
Önskar att jag kunde få ner alla vännerna till Öland för midsommar någon gång men det tror jag aldrig kommer hända.
Fick massa myskramar av lilla Melpan innan vi skulle åka. Söt unge det där.
Hoppas vi klarar att ses hemma i stan också. Så lätt att man inte gör det bara för att man är så van vid att bara ses på Öland, på Öland ses man naturligt när man är på stranden eller knatar över och kollar på en fotbollsmatch eller spelar kort. Man känner inte varandra i stan på samma sätt, finns så många fler ställen att hänga på och man knatar inte över efter middagen och kollar läget liksom. Även om det alltid är trevligt oavsett var man ses :)

Nu ska jag slänga mig i sängen en stund och börja på en ny bok. Imorgon ska vi bada och på onsdag blir det bad efter jobbet hoppas jag. Torsdag ser jag fram emot tvättstugan! Wooohooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar