måndag 6 juni 2011

Blandat from the Life!

Okej, igår var jag så söt så, var dessutom på en dejt som blev riktigt lyckad faktiskt. 5 timmar knatade vi runt i kungsan och pratade och skrattade. Någonstans i samtalet berättade jag att en gemensam kompis till oss som är skådespelare hade lovat att ordna teaterbiljetter åt mig. Det vore jätteroligt att följa med på sa han då. Jag behövde liksom inte fråga om han ville ses igen. När vi sa hej då kramades vi lite för länge för att bara vara kompisar framöver. Alldeles jättebra första dejt.
Om två veckor ses vi igen. Var detta tar vägen vet ingen men det känns bra i magen och det är ju en bra början.

Framförallt känns det lätt och inte svårt, det är det bästa!

Just nu är magen mest i uppror eftersom jag glömde frulle. Jag glömde också lunchmatsäck och min sovsäck. Lite trött och förvirrad kanske... men värt det, idag ska vi ut i skärgården med en klass från skolan. Det är min favvoklass så det ska bli kul!

Nu kör vi :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar