fredag 17 juni 2011

För mycket

För mycket på en gång.

Ser fram emot söndag, undrar vad som händer efter söndag.
Jag har en hang-up på någon jag inte borde ha hang-ups på. Det snurrar till min hjärna alldeles. Jag vill få det ur huvudet, för det är så onödigt att ens ha denna någon i huvudet. Vet inte hur jag ska få bort det bara. Kanske söndag bringar lite reda i kaoset. Jag hoppas det...

Jobb-plugg-familj som också snurrar i 120 km/h. Vill bara åka iväg och gömma mig i en hydda i några år. Röka gräs och skriva böcker om rosa elefanter som flyger, måste ju göra något för att finansiera gräset. Men det går ju inte. The ekorrhjul is spinning. Bara att haka på och se var man hamnar.

Allt jag vill är att på sikt ha en egen liten familj att älska förbehållslöst. Regler, ramar och moral givetvis men allra mest kärlek. Kärlek är liksom nyckeln till själen. Det är även kärleken som renar själen. Min själ är ganska svart för stunden känns det som. Den är tom, jag är tom. Jag gör allt jag ska och borde men det mesta saknar mening för tillfället. Jag möblerar om hemma, jag funderar på att färga håret. Men jag vet att det bara är yta, jag är lika omöblerad för det.

Snart sovdags, imorgon tippen. Blev lite skräp efter ommöbleringen. Bra att dumpa av lite skit med jämna mellanrum.

Kan inte ens skriva ett blogginlägg med en röd freaking tråd! Djävla huvud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar