söndag 10 april 2011

Näst sista..

Näst sista tävlingen i boulecupen som jag och några kompisar spelar.
Det ska bli så skönt när finalen är klar! Jag har haft superkul men jag orkar inte att vara där varje söndag och komma hem jättesent. Jag vill ju mysa hemma i lugn och ro, låta tårkanalerna jobba till någon fånig RomCom och hatälska mitt liv. Jag kontemplerar livet bäst på söndagar.

Hade gått ner ett kilo till i morse men det löste jag med en massa lösgodis på boulen. Därför räknar jag kallt med att jag har gått upp igen imorgon. På tal om imorgon. Imorgon ska jag på ett infomöte samt testtillfälle för en av utbildningarna jag har sökt. Kommer bli spännande att vara där och se vad det blir av det hela. Vet inte om det är rätt bara. ÅÅhhh kunde jag inte ha varit född i något mer beslutsamt stjärntecken!? Å ena sidan, å andra sidan. Ständigt detta vägande och överblickande. VÅGA någon gång!!

Snart sovdags, ska bara få det här sockret att lägga sig något först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar