onsdag 6 april 2011

Krasslish

Okej, jag har varit sjuk förut, jag är sjuk nu också. Den här gången (som så många gånger annars) sitter det i lungor och luftvägar. Vet att många åkt på Lunginflammation i år, så jag är livrädd för att det ska komma dit. Men jag har ingen jättefeber, bara helt och totalt sänkt. Jag orkar inte ta mig ut genom dörren, jag orkar inte gå. Blir nästan andfådd av att klättra upp i sängen, hostar så det gör ont i nyckelbenen. Jäkla ras man är alltså.

Nu har jag förhoppningar om fredagsträffen. Den kan bli riktigt bra om den blir av jag ska bara bli frisk först. Håll tummarna people.

Sådärja, en kopp te på det här så ska jag krypa upp i sängen igen... Imorgon måste jag städa och byta lakan, får ta det i omgångar tror jag. Kommer ju halvdö annars :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar